"Nic o mnie nie wiesz" E.G. Scott


Tytuł: „Nic o mnie nie wiesz”
Autor: E.G. Scott
Wydawnictwo: Muza
Gatunek: Thriller psychologiczny
Premiera: 29 stycznia 2020
Ocena: 6/10





FABUŁA

Rebecca i Paul to małżeństwo z wieloletnim stażem, są ustatkowani finansowo, mieszkają w ładnym domu i prowadzą spokojne życie. Ale wszystko, co dobre, nie trwa wiecznie. Uzależniona od leków Rebecca zostaje zwolniona z pracy, a Paul po stracie firmy szuka pocieszenia poza domem. Przygoda na boku szybko wymyka się spod kontroli i zaczyna zagrażać nie tylko ich małżeństwu. Rebecca otumaniona przez leki podejmuje decyzje, które mogą mieć tragiczne skutki.



Thrillery lubię jak misio miodek, jednak nawet w ulubionym gatunku trafiają się pozycje, które ciężko przebrnąć. Takim rodzynkiem okazała się książka „Nigdy nie wygrasz”, niby okładka przyciągająca oko, niby tytuł i opis zachęcają do zagłębienia się w lekturę. Gdy już zabrałam się za czytanie, okazało się, że nie do końca jest to to, czego się spodziewałam. Najbardziej raziła mnie Rebecca – lekomanka, która leki stawia ponad wszystko i większość jej czasu, zajmują myśli o przeróżnych specyfikach. Może moja niechęć jest uprzedzeniem, nie jestem zwolenniczką tak łatwego dostępu do leków i brania ich jak landrynki, a może ta postać jest po prostu irytująca. Jeśli chodzi o samą fabułę, była spoko, mimo przewidywalności niektórych elementów były również takie - jak zakończenie - które mnie zaskoczyły. Jeśli lubicie ten gatunek, to myślę, że można po nią sięgnąć, jednak bez nastawiania się na efekt WOW. 


Za książkę dziękuję:
 

Komentarze