„Tylko przetrwaj noc” Riley Sager

 

Tytuł: „Tylko przetrwaj noc”

Autor: Riley Sager

Wydawnictwo: Mova

Gatunek: Thriller, kryminał

Seria: Nie

Premiera: 10 sierpnia 2022

Ocena: 7/10

 


 

Jest listopad 1991 roku, a studentka Charlie jedzie samochodem z nieznajomym, który najprawdopodobniej jest seryjnym mordercą. Jak do tego doszło? Dziewczyna wiedziona wyrzutami sumienia po śmierci przyjaciółki chce jak najszybciej uciec z kampusu, na jej ogłoszenie podwózki reaguje Josh. I właśnie tu, na autostradzie w środku nocy Charlie orientuje się, w jakim może być niebezpieczeństwie.

 

„Tylko przetrwaj noc” to moja trzecia książka autora i byłam jej ogromnie ciekawa, gdyż pierwsza kupiła mnie totalnie, za to druga podobała mi się znacznie mniej. Jak było z tą? Podobała mi się, chociaż fabuła aż prosiła się o spektakularny efekt wow. Mimo wszystko historii nie brakowało klimatu lat dziewięćdziesiątych i mgiełki tajemniczości otulającej wydarzenia. Przyznam, że Charlie trochę działała mi na nerwy swoją naiwnością i podejmowaniem decyzji, dziwnych dla przeciętnego człowieka. Wątek campusowego mordercy – tu nie zajęło mi zbyt długo by dodać dwa do dwóch, ale i tak nie zepsuło mi to frajdy z lektury. Czekam na kolejną książkę autora, jestem ciekawa, czym zaskoczy nas tym razem. 

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze