Najlepsze książki w 2017 roku
Rok chyli się ku końcowi, nadeszła pora by przedstawić Wam najlepsze moim zdaniem książki, które przeczytałam w 2017 roku. Każda z nich jest warta uwagi, każda czymś mnie ujęła lub urzekła.
1. "Bliźnięta z lodu" S.K. Tremayne - thriller psychologiczny, historia
rodziny, która stracila córkę, druga z bliźniaczek pewnego dnia
oznajmia, że jest tą którą brali za zmarłą. Przeprowadzają się na wyspę
by zacząć od nowa, jednak to początek problemów i dziwnych zdarzeń.
Trzyma w napięciu do ostatniej strony!
2. "Masakra na wyspie Utoya" Adrian Pracoń - prawdziwa historia, która
wydarzyła się na 22 lipca 2011roku. Breivik dokonał zamachu bombowego w
Oslo a później zapił 69 bezbronnych młodych ludzi. Adrian przeżył i
opowiedział co się wtedy wydarzyło. Mocna i przerażająca książka, warta
uwagi.
3. "Ona" Monika Gomółka - książka wprowadza nas w świat medycyny i
biznesu, walka dobra ze złem. Pokazuje, że leki i ludzie w kręgu
farmaceutycznym nie zawsze mają na celu pomóc ludziom. Mimo to są też
dobre duszki, które nad pieniądze przekładają życie innych ludzi.
4. "Listy do utraconej" Brigid Kemmerer - dziewczyna, która straciła
matkę i chłopak z nakazem sadowym odpracowania godzin społecznych. Z
pozoru dwa światy, jednak gdy on odpisał na list, który ona napisała do
matki i zostawiła na jej grobie, zaczyna się ich wspólna przygoda.
Piękna i bardzo emocjonalna przygoda dwojga młodych ludzi. Książka
bliska memu sercu.
5."Kości" Mark Billingham - Jedna z części cyklu o detektywie
nazwiskiem Tom Thorne. Tom jest zmuszony eskortować więźnia -
wielokrotnego mordercę - na wyspę gdzie jak twierdzi zabił i zakopał
ciało swojego przyjaciela. Jednak czy za tym nie kryje się coś więcej?
Dobry kryminał, polecam.
6."Nigdy nie zapomnę" Kerry Lonsdale - historia dziewczyny, która w
dzień długo wyczekiwanego ślubu, siedzi przed ołtarzem, jednak zamiast
zaślubin towarzyszy narzeczonemu w jego pogrzebie. Jednak to dopiero
początek, nieznajoma pod kościołem oznajmia pogrążonej w żałobie
dziewczynie, że jej narzeczony żyje. Jak zakończy się ta historia?
Przekonajcie się sami.
7. "Strażnicy światła" Abby Geni - pani fotograf przybywa na surową i
nieprzyjazną wyspę, by spędzić rok z naukowcami i fotografować zwierzęta
jakie przez ten czas pojawiają się na wyspie. Oprócz nieprzyjemniej
wyspy, okropnej pogody i braku podstawowych rzeczy, jest zachwycona
wyspą , spotka ją dużo dobrego ale też wiele złego... Bardzo dobra
książka.
Z Twojego Top 2017 czytałam jedynie "Listy do utraconej", ale widzę, że pozostałe są dość ciekawe i kilka z nich dopisuję do 'do przeczytania' :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
korczireads.blogspot.com
Cieszę się, że mogłam podsunąć pomysły :)
UsuńCo do "Bliźniąt z lodu " zdecydowanie zgadzam się :) bardzo dobra powieść) reszty książek nie czytałam
OdpowiedzUsuńSłyszałam, że ma być kontynuacja w której będą dalsze losy tego ojca i córki oraz pojawi się nowa kobieta.
Usuń