"Nigdy nie wygrasz" Karolina Wójciak

Tytuł: „Nigdy nie wygrasz”
Autor: Karolina Wójciak
Wydawnictwo: Niezwykłe
Gatunek: Thriller, Kryminał, Sensacja




FABUŁA

Majka nie maiła łatwo w życiu, jednak jej uległość sprawia, że nikt nie ma do niej szacunku, jest pomiatana i wyśmiewana. Les daje jej szanse na nowe życie w postaci ogromnej wygranej w loterii. Majka jednak w swoim zwyczaju ściąga na siebie szereg kłopotów.
Darek ma dość sytuacji, w jakiej się znalazł, poświęcił dziesięć lat na małżeństwo, które jest głuche na jego potrzeby, kisi się w pracy i w domu. Dostaje szanse na spełnienie swoich zawodowych marzeń. Mimo sprzeciwów żony podejmuje wyzwanie.
Co zrobi Majka z wygraną? Czy odmieni swoje życie? Jak Darek poradzi sobie z nowym wyzwaniem? Czy jego rodzina to przetrwa?



„Nigdy nie wygrasz” to jedna z najbardziej wyczekiwanych przeze mnie książek tego roku. Kiedy bierzesz do ręki nową książkę swojej ulubionej autorki, to wiesz, po prostu wiesz, że nie może okazać się zła. Specjalnie nie czytałam opisu, nie szukałam o niej informacji w internecie, cichłam podejść do niej z czystym umysłem i wczuć się w całą historię.
Co byś zrobił, gdyby los się do Ciebie uśmiechnął i wygrałbyś kilkadziesiąt milionów? Zmieniłbyś swoje życie? Od teraz wszystkie Twoje problemy przestałyby istnieć, a jedynym zmartwieniem byłby wybór nowego samochodu? Czy aby na pewno?
A teraz pomyśl, że mieszkasz na wsi, której nie cierpisz, w długoletnim małżeństwie, które Cię dusi, biorąc wszystko, nie dając w zamian nic. Pracujesz w miejscu, gdzie nie masz szans spełnić się zawodowo. Dostajesz propozycję, która może otworzyć drzwi do Twojej kariery i spełnić zawodowe marzenia. Spotykasz zdecydowany sprzeciw w domu, co robisz?
Książka opowiada historię dwojga niezależnych bohaterów. Towarzyszymy Majce w jej życiu, szczęśliwej wygranej i lawinie zdarzeń i kłopotów, jakie na siebie ściąga. Darek zaś dostaje propozycje reportażu, który pochłania go całkowicie, to co na początku miało być zwykłymi wywiadami, przeradza się w coś znacznie bardziej widowiskowego, a jednocześnie niebezpiecznego.
Książka okazała się niesamowita, wręcz genialna, nie wiem jakich słów użyć, by wyrazić jak bardzo kupiła moje serce. Historia obojgu bohaterów tak mnie pochłonęła, że zapomniałam o otaczającym mnie świecie, łącznie z odjeżdżającym prawie autobusem. Doskonały thriller i dużo kryminału przeplatają się, tworząc niesamowitą całość. W tej książce ciągle coś się dzieje, wszystko, nawet pozornie nieważne składa się na coś większego. Na końcu książki miałam łzy w oczach, bohaterzy są tak prawdziwi, że stają się nam bliscy. „Nigdy nie wygrasz” to czwarta książka Karoliny Wójciak i każda ma specjalne miejsce w moim czytelniczym sercu, jak i na regale. Śmiało mogę powiedzieć, że jest to moja ulubiona polska autorka i z niecierpliwością będę czekała na kolejne perełki.


Za książkę dziękuję autorce oraz wydawnictwu:

Komentarze

  1. Twórczość autorki jeszcze przede mną :)
    Pozdrawiam, Eli https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz