Czytelnicze podsumowanie maja

Czytelnicze podsumowanie maja.





Maj okazał się obfitować w dobre książki, na dwie z nich czekałam z niecierpliwością i ich lektura przyniosła mi ogrom wrażeń mimo odmiennej tematyki. Mowa tu o książce Karoliny Wójciak „Nigdy nie wygrasz”, która kupiła moje serce oraz o kryminale Piotra Borlinka „Materiał ludzki” papierowym arcydziele. Oczywiście inne książki nie były złe, „Kto porwał Daisy Mason” to świetny thriller, tam nic nie jest takie, jak na pierwszy rzut oka się wydaje. „Współlokatorzy” to zabawna ale i momentami wzruszająca historia dwojga ludzi, którzy się nie widzieli, a jednak dzielą z sobą łóżko, dziwne? „Różany eter” urzekł mnie klimatem minionego wieku, jak i walką głównej bohaterki w osiągnięciu celu zostania jedną z pierwszych lekarek. Kryminał „Niebezpieczna gra” mimo kryminalnego usposobienia ma ciekawe teksty i zawiłą historię, a głównej bohaterki nie sposób nie lubić. Ostatnia książka z tego stosu to „Podaruj mi jutro” wygląda jak słaby debiut, jednak jest to już szósta książka autorki.

Komentarze