„Kobieta w deszczu” Dorota Milli

 

Tytuł: „Kobieta w deszczu”

Autor: Dorota Milli

Wydawnictwo: Luna

Gatunek: Literatura obyczajowa

Seria: Nie (ale być może będzie kontynuacja)

Premiera: 18 stycznia 2023

Ocena: 8/10

 


Aletta przejmuje w spadku po swoim mentorze gabinet i zaczyna prywatną praktykę. Pewnego dnia, w jej drzwiach pojawiają się dwie kobiety. Żywiołowa Eryka, która ma męża, dzieci i burzę myśli w swojej głowie oraz cicha Julia wątpiąca w swoją wartość i problemami w związku. Czy kobiety pomogą sobie nawzajem? I czy istnieje lekarstwo na ich problemy?

 

Lubię książki pani Doroty i za każdym razem, gdy mam możliwość sięgnąć po jej książkę, robię to bez wahania. Tym razem spodziewałam się iście kobiecej, emocjonalnej i krętej historii. I wiecie co? Nie pomyliłam się. Chociaż główne bohaterki bardzo się od siebie różną to w każdej z nich widziałam okruszek siebie. Nim się spostrzegłam, książka mnie wciągnęła i idąc z Alettą, Eryką i Julią drogą przygotowaną dla nich przez autorkę mocno im kibicowałam. „Kobieta w deszczu” to historia o kobiecej sile, stawianiu czoła problemom i przyjaźni, która rodzi się niespodziewanie, ale z rodzaju tych bardzo silnych i trwałych. Przykład bohaterek daje nadzieję na to, że po każdej burzy przychodzi słońce, a problemy stają się mniejsze, gdy mamy u boku sprzymierzeńca. Nie wiedziałam o tym, ale bardzo potrzebowałam takiej książki. Tej książki.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze