„Wilk” Samuel Bjørk

 

Tytuł: „Wilk”

Autor: Samuel Bjørk

Wydawnictwo: Sonia Draga

Gatunek: Kryminał

Cykl: Holger Munch i Mia Krüger (tom 0.5)

Premiera: 15 lutego 2023

Ocena: 7/10

 


 

Mia studentka akademii policyjnej marzy, by zostać pierwszą kobietą zasilającą szeregi SWAT. Jednak otrzymuje ofertę z gatunku tych nie do odrzucenia i zaczyna pierwsze śledztwo dotyczące dwóch jedenastolatków zabitych i ułożonych wraz z martwym lisem. To drugi taki przypadek, a gdy znikają kolejni chłopcy, czas przyspiesza, a Mia i zespół starają się złapać mordercę, zanim będzie za późno.

 

Śmieszne są te połówki tomów, jakby ktoś dopisał je już po wydaniu pierwszego tomu i chyba w tym przypadku tak właśnie było, bo dużo wcześniej ukazało się kilka książek z tej serii. Ale ja nie o tym chciałam w sumie. Przyznam, że morderstwo zwłaszcza dzieci to zawsze mroczny wątek i tym razem nie było inaczej. A dodanie do historii zwierzęcia tylko spotęgowało moją ciekawość. Z racji, że miałam wybór, książkę sobie odsłuchałam, by nie męczyć oczu białym papierem i jeśli chodzi o audiobook, to przez książkę się płynie. Bez większych wzlotów niestety, bo nie było w niej efektu wow, ale to i tak przyjemna lektura. Chyba bardziej spodobał mi się wątek Mii, to jak pracuje jej umysł i łączy fakty, niż sama otoczka śledztwa. Ale! Jeśli wpadną mi w ręce pozostałe tomy, to nie zawaham się ich przeczytać. 

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze