„Pomornica” Ewa Przydryga

 

Tytuł: „Pomornica”

Autor: Ewa Przydryga

Wydawnictwo: Muza

Gatunek: Kryminał

Seria: Nie

Premiera: 22 marca 2023

Ocena: 8/10

 


 

Julia wraz z mężem wprowadza się do rodzinnego domu, w którym przed laty wydarzyła się tragedia. Podczas imprezy jeden z gości został zamordowany. Pewnego dnia pod nieobecność męża zauważa balonik z wiadomością, która rozpoczyna kolejny koszmar Julii.

 

Macie czasem tak, że czytacie książkę, która jest dobra, lubicie styl autora i w ogóle wszystko gra i śpiewa, ale jest w tym wszystkim drzazga, która uwiera i nie da się jej zignorować? Ja właśnie doświadczyłam tego podczas czytania, a moją drzazgą była tytułowa Pomornica. Nie odnalazłam się w tym wątku. Nie moje klimaty. Sama książka na tym nie traci, autorka niejednokrotnie udowodniła, że umie wciągnąć czytelnika w swoją historię i zapewnić dobrze spędzony czas z lekturą. Jeśli chodzi o pozostałą część fabuły to był to ciekawy thriller pomieszany z kryminałem i to śledziłam z ogromną ciekawością.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze