„W ułamku sekundy” Alex Kava

 

Tytuł: „W ułamku sekundy”

Autor: Alex Kava

Wydawnictwo: HarperCollins

Gatunek: Kryminał

Seria: Maggie O’Dell (tom 2)

Premiera: 8 marca 2023 (wznowienie)

Ocena: 7/10

 


Agentka Maggie O’Dell przez dwa lata śledzi każdy krok Kolekcjonera, który brutalnie obchodzi się ze swoimi ofiarami. Gdy udaje jej się go schwytać, świat staje się bezpieczniejszym miejscem. Jednak Kolekcjoner ucieka z więzienia i ma plan względem Maggie.

 

Pierwsze co przychodzi mi na myśl odnośnie tej serii to to, że skaczę pomiędzy tomami bez ładu i składu. Czytałam kilka w losowej kolejności i w sunie w ogóle mi to nie przeszkadzało. Także spokojnie można czytać pojedynczy tom lub serię niekoniecznie w kolejności, chociaż wiadomo, fajnie jest jednak iść z prądem. Kolejny raz towarzyszę O’Dell w jej perypetiach i jak zwykle nie zawiodła mnie, dostarczając dużą dawkę mrocznego kryminału. Z drugiej strony widać, że jest ona mniej doświadczona niż w kolejnych tomach i brakowało mi w niej tego. Nie zabrakło sadyzmu, trupów i ścigania się z czasem, a nawet „maślanych oczu” do pewnego przystojniaka. Alex Kava ma swój charakterystyczny styl, który osobiście bardzo lubię i zawsze chętnie sięgam szczególnie po historie z Maggie.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze