„Wybrana” Marek Stelar

 

Tytuł: „Wybrana”

Autor: Marek Stelar

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Kryminał, thriller

Seria: Komisarz Iwona Banach (tom 1)

Premiera: 22 marca 2023

Ocena: 8/10

 


 

Komisarz Iwona Banach jest szefem zespołu realizującego zatrzymania osób. Podczas jednego z nich ginie jej człowiek, a ona zostaje dyscyplinarnie zwolniona ze służby. W tym samym czasie zostawia ją wieloletni partner. Kobieta stacza się na dno, a wtedy pojawia się pewna propozycja pracy…

 

Lubię poznawać nowe serie autorów, których znam wcześniejsze książki, bo zawsze towarzyszy mi dreszczyk ekscytacji i pytanie „Czym teraz mnie zaskoczy?”. Tu było tak samo i muszę przyznać, że nie zawiodłam się i dostała dobry kryminał ze zwrotami akcji i ciekawą fabułą. Z początku to typowy scenariusz – zwolnienie ze służby, staczanie się, marna praca. I właśnie tutaj akcja podąża w dość ciekawą, a potem jak się okazuje przemyślaną stronę. Główna bohaterka może nie jest szczególnie wyjątkowa, nie ma daru, nie jest wyniosła ale ma jedną ważną rzecz, która czyni ją ciekawą – jest sprytna. I tak nim się zorientowałam, książka dobiegła końca, a ja zostałam z nadzieją na kolejne tomy i ponowne spotkanie i byłą komisarz Banach.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze