„Przypływ” Sam Lloyd

 

Tytuł: „Przypływ”

Autor: Sam Lloyd

Wydawnictwo: WAB

Gatunek: Thriller, kryminał

Seria: Nie

Premiera: 14 czerwca 2023

Ocena: 8/10

 


 

Lucy ma piękny dom, kochającego męża i dwoje cudownych dzieci. Pewnego dnia jej życie bezpowrotnie się zmienia. Rodzinny jacht zostaje znaleziony na morzu. Na pokładzie nikogo nie ma. Gdzie podziała się rodzina Lucy? Na domiar złego nadciąga sztorm stulecia…

 

Mój czytelniczy nos podpowiadał mi, że to będzie dobre, jak tylko ukazała się zapowiedź nowej książki autora. Po przeczytaniu „Schroniska” byłam pewna, że jeszcze usłyszymy o autorze i proszę! Właśnie recenzuję jego drugą książkę. Tym razem wydarzenia mają miejsce w małym miasteczku, a na pierwszy plan wysuwa się potęga oceanu owładniętego sztormem i zaginiona w jego odmętach rodzina głównej bohaterki. I wiecie co? Na początku stwierdziłam, że mało się dzieje, cała fabuła jest jakby przytłumiona i to prosta droga do rozczarowania się. Ale! Okazało się, że książka się rozkręca i nim się zorientowałam, wczytywałam się w nią z napięciem. Autor po raz drugi zafundował kawał dobrej lektury ze zwrotami akcji, jakich nie do końca się spodziewałam. „Przypływ” to kawał dobrego thrillera, który jest wart uwagi czytelnika.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze