„Nie przychodź tu” Jeneva Rose

 

Tytuł: „Nie przychodź tu”

Autor: Jeneva Rose

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Thriller, kryminał

Seria: Nie

Premiera: 30 sierpnia 2023

Ocena: 7/10

 


 

Grace zamienia na kilka dni Nowy Jork na ranczo w sercu stanu Wyoming. To ma być ucieczka od miasta i czas tylko dla siebie. Od razu wpada jej w oko właściciel, młody, przystojny Calvin. Brak zasięgu i zaginiona kobieta nie zrażają Grace i kobieta nawiązuje romans z właścicielem rancza. Sytuacja pogarsza się, gdy zbliża się termin jej wyjazdu.

 

Muszę przyznać, że do pewnego momentu wydawało mi się, że czytam romans, a nie książkę, gdzie ma się dziać coś złego i niespodziewanego. Ale z czasem daje się zauważyć subtelne zmiany i nim się obejrzałam, czytałam zakończenie, które mnie zaskoczyło. Chyba nie trafiłam jeszcze na podobne. Dobrym podsumowaniem byłoby tu pewne przysłowie, ale zdradziłoby ono jednocześnie zbyt dużo, więc się powstrzymam i dam je wam odkryć. O! Albo film i tu zdradzę, że gra w nim Brad Pitt. Spodobał mi się klimat rancza, to taki amerykański odpowiednik polskiej wsi, tylko z rozmachem, jak to oni. To niepozorna książka i z początku może zmylić, a nawet uśpić czujność, ale im głębiej w las tym sytuacja staje się poważniejsza. Całkiem miło spędziłam z nią czas.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze