„Gdzie jest moja żona?” Anna Matusiak

 

Tytuł: „Gdzie jest moja żona?”

Autor: Anna Matusiak

Wydawnictwo: Bookend

Gatunek: Thriller, kryminał

Seria: Nie

Premiera: 10 kwietnia 2024

Ocena: 8/10

 


 

Vincenta i jego młodszą o dwadzieścia pięć lat żonę Elżbietę połączyła prawdziwa miłość. Nie każdemu podoba się ten związek, ale są też tacy, którzy im kibicują. Pewnego dnia Elżbieta znika. Vincent otrzymuje wiadomość, a w niej żądanie okupu – milion dolarów. Rozpoczyna się walka o odzyskanie ukochanej. Policja angażuje się w sprawę. Czy uda się odbić porwaną całą i zdrową?

 

Małżeństwo z różnicą ćwierć wieku – dużo, czy wiek w miłości nie ma znaczenia? Poznając bohaterów mocno im kibicowałam, bo wydawali mi się stworzeni dla siebie. To jedna z tych miłości, które ogląda się na dużym ekranie. A potem Elżbieta została porwana i dopiero wtedy miłość Vincenta ukazała się w pełnej krasie. Śledząc jego starania i decyzje podjęte przez policję, wstrzymywałam oddech zastanawiając się jaki finał będzie miała ta historia. Książka przeleciała mi w mgnieniu oka. Nadeszło zakończenie i tu autorka zrobiła coś rzadko spotykanego. Ale nie zdradzę co, by nie zepsuć wam niespodzianki. Jednak jest to ciekawe i zarazem irytujące, jeśli mam być szczera. To co, chcesz wiedzieć, czy ta miłość była wyjątkowa?

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze