„Równonoc” Ewa Przydryga

 

Tytuł: „Równonoc”

Autor: Ewa Przydryga

Wydawnictwo: Literackie

Gatunek: Kryminał, thriller

Seria: Nie

Premiera: 11 września 2024

Ocena: 7/10

 


 

Nierozważny krok wystarczył, by Justyna straciła swoją siostrę, a zarazem część siebie. Po latach dołącza do grupy pacjentów cierpiących na fobie, którzy szukają pomocy w ośrodku na odludziu. Terapię prowadzi lekarz, który wywołuje duże kontrowersje i stosuje nieetyczne zagrywki. W burzową noc dochodzi do morderstwa. Trzy lata później, przeszłość znów puka do drzwi Justyny.

 

Kolejne papierowe dziecko autorki, na które czekałam przebierając nogami. Nigdy nie wiesz, czego się spodziewać po kolejnej książce, nie wiesz, w jaką podróż zabierze cię tym razem autorka. Lubię ten dreszczyk tajemniczości! Tym razem mamy sześć osób z różnymi fobiami i terapeutę, którzy znajdują się w ośrodku na odludziu. Co może pójść nie tak? Wszystko! Równolegle poznajemy Justynę, kilka lat po wydarzeniach z ośrodka. Kobieta wydaje mi się lekko zagubiona w życiu, ale trudno jest czerpać garściami, gdy oczy przysłania jej trauma po utarcie siostry. Nie byłoby akcji, gdyby nie wydarzyło się coś, co zburzy wątły spokój naszej bohaterki. Morderstwo, tajemnica czy zniknięcie to tylko przedsmak wydarzeń. Przyznam, że typując kto za tym wszystkim stoi, nie byłam pewna, ale pod koniec udało mi się ustalić sprawcę. Fajnie się bawiłam przy tej lekturze, która zwiększyła mi apetyt na kolejne książki autorki.

 

Współpraca barterowa z wydawnictwem

 



 




Komentarze

Popularne posty