"Tożsamość zbrodni" Damian Jackowiak

Tytuł:”Tożsamość zbrodni”
Autor: Damian Jackowiak
Wydawnictwo: Novea Res
Gatunek: Kryminał, sensacja





FABUŁA

Spokój niewielkiego miasteczka zostaje zaburzony, przez serię brutalnych morderstw młodych kobiet. Detektyw Robert Juszcz i jego nowy partner Bartosz Parela podejmują śledztwo, usiłując złapać mordercę, co nie będzie takie proste. Przebiegły psychopata jest kilka kroków przed wymiarem sprawiedliwości. Co wspólnego ma z morderstwami pentagram obecny na miejscach zbrodni? W czasie śledztwa do miasteczka wraca Michał Majer – przyjaciel Bartka, który wyjechał na misje. Kto zabija? Co odkryje Bartek? Po co wrócił Michał? Kto jest dobry, a kto zły?



„Tożsamość zbrodni” to debiut młodego i niewątpliwie zdolnego Damiana Jackowiaka, który zyskał u mnie miano ulubionego polskiego autora. Przyznam, że zaczynałam od jego drugiej książki, ale bardzo chętnie zasięgłam po tę wiedząc, że nie może okazać się zła. Oczywiście nie zawiodłam się i książka okazała się świetnym kryminałem z wątkami, które najbardziej liczą się w tym gatunku – dużo zbrodni, ciekawe ślady, tajemniczy powód i nieuchwytny morderca. Czego chcieć więcej? Może pięknej miłości w tle? Bardzo proszę, jest i ona. Wszystkie wątki układają się w znakomitą lekturę, od której po prostu nie potrafiłam się oderwać. Lubię to uczucie, gdy po przeczytaniu ostatniej strony chce się wykrzyczeć: Co?! Ale jak to?! Dlaczego już koniec?! Czekam z niecierpliwością na kolejne książki autora, które na pewno pojawią się w mojej biblioteczce. A kto jeszcze nie zna książek „Tożsamość zbrodni” lub „The writer” polecam z całego serca, warto!

Komentarze

  1. Ciekawa recenzja lecz jakoś nie zaciekawiła mnie ta książka. Myślę że przez to że ten gatunek nie jest moim ulubionym. :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz