"Dom pełen kłamstw" Karolina Wójciak

Tytuł: „Dom pełen kłamstw”
Autor: Karolina Wójciak
Gatunek: Powieść obyczajowa





FABUŁA

Dom, dzieci i kochający mąż uwielbiany przez wszystkich, niezapewniający rodzinie godne życie. Czy można chcieć więcej? Kaja uważa swoje życie za szczęśliwe do momentu śmierci męża, pogrążona w rozpaczy po ukochanym nie zdaje sobie sprawy, że to dopiero początek problemów. Na jaw zaczynają wychodzić tajemnice Michała, o które pokazują prawdziwe oblicze mężczyzny. Prowadzący śledztwo Sebastian ma przed sobą ciekawą, a jednocześnie trudną sprawę. Co odkryje Kaja? Jak je życie zmieni się po wyjściu tajemnic na światło dzienne? Co zrobi Sebastian, gdy śledztwo z dowodami, które odkrył?



Fantastyczna książka, pełna uczuć i tajemnic. Zdecydowanie dojrzalsza niż poprzednie książki tej autorki. Momentami zapominałam, że to tylko fikcja i dałam się ponosić emocją. Główna bohaterka to specyficzna osoba, raz jej współczułam, a innym razem irytowało mnie jej podejście do świata i otaczających ją ludzi. Czy możemy ufać bezgranicznie drugiej osobie? Nawet jeśli jest to najbliższa nam osoba? Jakie mogą być tego konsekwencje? Na te i wiele innych pytań znajdziecie odpowiedź w książce „Dam pełen kłamstw”. Bardzo sprawnie poprowadzona fabuła, ciekawie przedstawione relacje matki z córką – matka potrzebna jest nam na każdym etapie naszego życia. Czytałam ją z ogromną przyjemnością i bez zastanowienia przeczytałabym dalsze losy bohaterów, z którymi wyjątkowo się zżyłam. Karolina Wójciak to utalentowana pisarka, która z pewnością niejednokrotnie pozytywnie nas zaskoczy.


Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję Karolinie Wójciak :)

Komentarze