"Niemy krzyk" Angela Marsons

Tytuł: „Niemy krzyk”
Autor: Angela Marsons
Wydawnictwo: Burda Książki
Gatunek: Kryminał






FABUŁA

Pięć osób zbiera się nad małym grobem dziecka, którego pozbawili życia. Razem ze swoją ofiarą pogrzebali tajemnicę, która miała tam zostać na zawsze.
Wiele lat później ostaje zamordowana kobieta, która tamtej nocy była jedną z piątki tajemniczych osób. To dopiero początek, kiedy na terenie dawnego domu dziecka odnaleziono szczątki, detektyw inspektor Kim Stone podejmuje wyzwanie schwytania tajemniczego mordercy. Liczba ofiar roście, czas ucieka, a morderca nadal pozostaje nieuchwytny. Czy Kim odnajdzie osobę, która zabija od lat? Co jeszcze odkryje sprytna detektyw? Kto jest wrogiem a kto sojusznikiem?



„Niemy krzyk” wpadł w moje ręce podczas Targów Książki w Krakowie. Okładka od razu rzuciła mi się w oczy i to wystarczyło, bym ją kupiła. Spodziewałam się ciekawej lektury, a odkryłam znakomity kryminał, który wbił mnie w fotel. Już sam prolog obudził we mnie ciekawość, a zarazem przyprawił o dreszcze. Z każdym rozdziałem moja fascynacja rosła, a zawiłość fabuły skutecznie prowadziła mnie za nos. To książka z gatunku tych, które chcesz skończyć, by poznać prawdę, a jednocześnie chcesz czytać jak najdłużej, delektując się rewelacyjną fabułą. Mroczna, zaskakująca i przyprawiająca o dreszcze książka to perełka dla miłośników gatunku. Dla tych, którzy odczują niedosyt mam dobrą wiadomość, „Niemy krzyk” to pierwsza część serii „Kim Stone”, a kolejną pozycją na liście jest „Diabelska gra”. Gwarantuje, że po sięgnięciu po tę książkę, każdy przepadnie w niej tracąc, poczucie czasu.

Komentarze