"Zapisane w pamięci" Ewa Price

Tytuł: „Zapisane w pamięci”
Autor: Ewa Price
Wydawnictwo: Niezwykłe
Gatunek: Romans, Erotyk




FABUŁA 

Eva jako nastolatka podjęła decyzje, która okazała się koszmarna w skutkach i zmieniła jej życie w piekło. Oddała się w ręce osoby, która okazała się katem i jej oprawcą. Gdy po latach Eva uciekła, zaczęła leczyć rany i próbować na nowo nauczyć się żyć.
Alex to odnoszący sukcesy bokser, sława pieniądze, kobiety i wszystko, co tylko pragnie, znajduje się w zasięgu jego ręki. Mężczyzna boryka się z demonami przeszłości, wciąż nie mogąc się pogodzić z losem, jaki go spotkał.
Pewnego dnia ścieżki tych dwojga łączą się na lotnisku. Od tego momentu dwie zranione dusze połączy coś, czego oboje się nie spodziewali i już dawno porzucili nadzieje, że kiedykolwiek nadejdzie – miłość.


„Zapisane w pamięci” to solidny klocek i gdy wpadła w moje ręce, zastanawiałam się, co może się wydarzyć w romansie czy też erotyku, że książka jest takich rozmiarów. Z każdym przeczytanym rozdziałem zaczynałam pojmować, że to nie tylko sceny ociekające erotyzmem, a przede wszystkim piękna i tragiczna zarazem historia dwojga z pozoru różnych ludzi, których połączyła miłość, ale również ciężkie przeżycia i horror zgotowany przez drugiego człowieka. Momentami łzy napływały mi do oczu, czasem czułam się bezsilna i ręce opadały w poczuciu niesprawiedliwości. Były również chwile, gdzie uśmiech sam pchał się na twarz. Książka, chociaż gruba i tak okazała się dla mnie zbyt cienka, z chęcią przeczytałabym jeszcze wiele rozdziałów. Podsumowując „Zapisane w pamięci” to nie wulgarny erotyk, a piękna historia o miłości, bólu, cierpieniu, przeszłości i przyszłości – tej lepszej, bo już nie usianej samotnością. 

Za egzemplarz książki dziękuję:
 

Komentarze

  1. Bardzo byłam ciekawa recenzji tej ksiązki :) Grubość książki mnie intryguje.
    Pozdrawiam, Eli https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz