"Życie jak film. Jakimowicz" Jarosław Jakimowicz

Tytuł: „Zycie jak film. Jakimowicz”
Autor: Jarosław Jakimowicz
Wydawnictwo: Oficyna 4eM
Gatunek: Biografia, Autobiografia, Pamiętnik





Moja pierwsza biografia i od razu tak kolorowa, jak jesienne liście. Nie ma w tym stwierdzeniu przesady i powiem Wam, że czytając tę książkę uświadomiłam sobie, że mojemu życiu brakuje barw. Może to nie na temat, ale dopiero patrząc na innych, widzimy siebie, niby wiem to od dawna, ale łatwo o tym zapomnieć zatapiając się w codzienności. Porównywanie się i zazdrość drugiej osobie to chyba nasz narodowy sport. Ale do rzeczy, w końcu ten post poświęcony jest świetnej książce.
Jarosław Jakimowicz tego pana kojarzę, a jakże z filmu „Młode wilki” i programu „Big Brother” chociaż, to już z późnych powtórek. Po przeczytaniu książki stwierdzam, że to niesamowite jak może potoczyć się życie, jak nasze wybory czy obrane ścieżki mogą wpłynąć na dalsze życie. Historia Jakimowicza nie jest usłana różami, możemy tu znaleźć kontrowersyjne wydarzenia, które większość z nas chciałaby ukryć przed oczami innych gdzieś bardzo głęboko. Podoba mi się sposób, w jaki pokazane zostało dążenie do spełnienia marzeń, nawet tych na pierwszy rzut oka niemożliwych i nierealnych.
Książkę przeczytałam jednym tchem, to naprawdę niesamowita lektura, skłaniająca do przemyśleń. Warto spojrzeć na siebie z boku i zadać sobie pytanie: Czy naprawdę mam powód, by narzekać?


Za książkę dziękuję:
 

Komentarze