„Egzekutor” Chris Carter

 

Tytuł: „Egzekutor”

Autor: Chris Carter

Wydawnictwo: Sonia Draga

Gatunek: Kryminał

Seria: Robert Hunter, tom 2

Premiera: 2 lutego 2016

Ocena: 10/10

 


 

Długo nie musiałam czekać, by sięgnąć po kolejną książkę Cartera. Po przeczytaniu „Krucyfiksa” popełniłam zakupy i tym sposobem mam całą serię o Robercie Hunterze. „Egzekutor” ponowie pokazuje mistrzowskie pióro autora i tak, jak w poprzednim tomie skupia się na psychopatycznym, seryjnym mordercy. Uwielbiam mroczne i wyszukane morderstwa owiane tajemnicą ich motywu. Książkę przeczytałam w mgnieniu oka i tym razem trudniej było mi dopasować elementy układanki. Tytułowy Egzekutor to morderca, który swoje ofiary zabija z wykorzystaniem ich największego lęku. Dba o to, by cierpiały długo i niewyobrażalnie. Jaki ma w tym cel? Kim jest?

Komentarze