„Guruna” Adam Kopacki

 

Tytuł: „Guruna”

Autor: Adam Kopacki

Wydawnictwo: Oficynka

Gatunek: Literatura obyczajowa

Seria: Nie

Premiera: 14 grudnia 2020

Ocena: 10/10

 


 

 

Przyjaciółki, słoneczna Grecja, piękne widoki, mnóstwo alkoholu i zwariowane przygody. Brzmi dobrze? Zapewniam, że jest jeszcze lepiej. „Guruna” to genialna książka o greckich wakacjach Ali i Marty – dwóch zupełnie różnych, ale bardzo zżytych młodych kobiet.

Mamy końcówkę lutego, a ja przeniosłam się razem z bohaterkami w gorącą podróż usłaną przygodami i dobrym humorem. Książkę dosłownie się połyka, o czym świadczy zarwana noc. Autor trafił w moje gusta rodzajem humoru, który często o występuje między bliskimi sobie osobami. Podoba mi się, przyjaźń bohaterek – Ala jest spokojna, ma dobrą posadę i wyznaje życie fit, Marta to wolny duch nie myślący o przyszłości i twardo stąpająca po ziemi. Tak róże, a tworzące duet doskonały. Dodatkowo odnalazłam motto mojego matematycznego życia – „Sinus, cosinus, daj Boże trzy minus”. Książka napisana jest w łatwy i przyjemny sposób odkrywając co rusz nowe atrakcje jak męska dziwka czy morderczy fitness z Britney Spears.

Po takiej przygodzie oficjalnie ogłaszam się fanką twórczości Adama Kopackiego i nie ukrywam, że czekam na kolejne historie, które z przyjemnością przeczytam. 

 

Za książkę dziękuję autorowi :)

Komentarze