„Zmarnowany rozsądek” Izabela Grabda

 

Tytuł: „Zmarnowany rozsądek”

Autor: Izabela Grabda

Wydawnictwo: Lucky

Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

Seria: Pierwsza część historii

Premiera: 1 luty 2021

Ocena: 10

 


 

 

Ona fryzjerka prowadząca swój zakład, a prywatnie szczęśliwa żona.  On sławny i ceniony pisarz kryminałów, lekkoduch i wieczny kawaler szczycący się pannami na jedną noc. Połączy ich umowa, która zapoczątkuje lawinę niekontrolowanych zdarzeń.

Przepadłam. Totalnie i w całości pochłonęła mnie historia Oli i Marcela. Lubię obyczajówki i zdecydowanie za rzadko wpadają w moje ręce. Co do romansów mam mieszane uczucia i podchodzę do nich z rezerwą, bo granica między nimi, a erotykami jest cienka i łatwo się w niej zatracić. „Zmarnowany rozsądek” to genialna książka z ciekawymi bohaterami, różnymi jak dzień i noc. On to przerysowana postać, dzięki czemu idealnie uzupełnia Olę, spokojną i opanowaną. Podoba mi się, jak autorka operuje emocjami. Czuje się je bijące ze stron książki. To się naprawdę świetnie czyta i teraz pozostaje mi czekać na drugą część – jak to ja, nie zorientowałam się wcześniej, że książka nie zawiera całej historii i po zobaczeniu na końcu napisu „Koniec części pierwszej” zdębiałam. Ja chcę wiedzieć co dalej? Co z nim? Co z nią? 

 

Za książkę dziękuję autorce. 

Komentarze