„Chichot” Greta Drawska

 

Tytuł: „Chichot”

Autor: Greta Drawska

Wydawnictwo: Znak

Gatunek: Kryminał, Thriller, Sensacja

Seria: Wanda Just i Piotr Dereń, Tom 3

Premiera: 14 lipiec 2021

Ocena: 8/10

 


 

Pan Tom to pseudonim polskiego Stephana Kinga. Pewnego dnia zostaje znaleziony martwy we własnym domu. Czy zabił go ktoś, kto znał jego prawdziwe nazwisko? Czy może to prywatne porachunki?

„Chichot” to moje pierwsze spotkanie z tą serią, jaki i w ogóle z książkami Grety Drawskiej. Polubiłam Wandę i Piotra są nienachalni i tacy bardziej swojscy niż większość przedstawicieli władz w tego typu książkach. Fabuła rozkręca miarowo i z każdym kolejnym rozdziałam, przybywa pytań i spekulacji. Czyta się błyskawicznie i przyznam, że motyw oraz morderca był dla mnie zaskoczeniem. Myślę ,że smaczku dodaje fakt, że zamordowany to pisarz, a jako fanka książek interesuje się też ich powstawaniem. Jeśli wpadną mi w ręce poprzednie części, nie zawaham się nawet przez chwilę – przeczytam z przyjemnością.

 

Za książkę dziękuje:

 



Komentarze