„Pensjonat Leśna Ostoja” Joanna Tekieli

 

Tytuł: „Pensjonat Leśna Ostoja”

Autor: Joanna Tekieli

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Literatura obyczajowa

Seria: Pensjonat Leśna Ostoja, tom 1

Premiera: 22 sierpnia 2018

Ocena: 10/10

 


 

Justyna dostaje zadanie wyremontowania i zaadaptowania starego dworku w głuszy na pensjonat. Projekt ten ma skłonić ją do złożenia wypowiedzenia. Kobieta wyjeżdża do Drzewia, a na miejscu oprócz jej wyzwania czekają te świeższe, jak i dawne tajemnice i zagadki.

Lubię polecajki, szczególnie od osób, które znają mój gust i wiedzą co może mi się spodobać. „Pensjonat Leśna Ostoja” to właśnie taka polecajka i mogę z czystym sercem powiedzieć, że trafiona w dziesiątkę. Powinien powstać jeszcze jeden gatunek książek – kundelek – który mieściłby wszystkie te książki wymykające się z ram. Ta historia to obyczajówka z dawką kryminału, romansu i historii. Nie cierpię książek czy filmów historycznych, unikam jak ognia, a z zaskoczeniem odkryłam, że tutaj mi one nie przeszkadzają. Ba! Byłam ciekawa co dalej. Autorka tak wplotła poszczególne wydarzenia i rozmaite wątki spoza obyczajówki, że tworzą nierozerwalną fabułę. Już nie mogę się doczekać spotkania z drugim i trzecim tomem.

Komentarze