„Idealna niania” Georgina Cross

 

Tytuł: „Idealna niania”

Autor: Georgina Cross

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Thriller psychologiczny

Seria: Nie

Premiera: 18 maja 2022

Ocena: 8/10

 


 

Gdy Sarah znajduje ogłoszenie o pracę w holu budynku, w którym mieszka, wystarczy jedno spojrzenie, by wiedzieć, że to szansa na lepsze życie. Stanowisko niani w bogatej rodzinie ze świetną szefową w najładniejszej części miasta – czy może być coś lepszego? Sarah podpisuje umowę z klauzulą poufności. Już niebawem okazuje się, że nie wszystko jest takie, jak wydawało się na początku, ale kobieta nie ma już odwrotu…

 

Po czym poznać dobry thriller psychologiczny? Według mnie po tym, jakie spustoszenie zrobi w głowie czytelnika. Już na samym początku domyśliłam się pewnego kluczowego wątku i naiwna ja myślałam, że nic mnie już w tej książce nie zaskoczy. Po prostu poczytam ją sobie, krążąc koło tego, co już wiem. No cóż, autorka świetnie potrafi uśpić czujność czytelnika. Dzięki krótkim rozdziałom i ciekawej fabule książka po prostu czytała się sama. I gdy obstawiałam winowajcę kolejnych intryg ocierając się o prawdę, została na mnie zrzucona bomba w postaci zakończenia. Totalnie się tego nie spodziewałam, ale dzięki temu mogłam zbierać przysłowiową szczękę z podłogi. Szkoda tylko, że historia nie miała kilku rozdziałów więcej, bo chętnie dowiedziałabym się, jak zakończyły się niektóre wątki. 

 

Współpraca z wydawnictwem 


 


Komentarze