„Nienarodzona” Ewa Przydryga

Tytuł: „Nienarodzona”

Autor: Ewa Przydryga    

Wydawnictwo: Muza

Gatunek: Thriller

Seria: Nie

Premiera: 1 czerwca 2022

Ocena: 10/10

 


Laura Wagner znika. Jedynym śladem jest jej przewrócony kajak dryfujący na rzece. Policja dochodzi do wniosku, że kobieta, która niebawem miała urodzić dziecko, targnęła się na swoje życie. Dni mijają, a ciała dalej nie odnaleziono. Nina, młodsza siostra Laury postanawia za wszelką cenę dowieść, że siostra nie popełniła samobójstwa. Na jaw wychodzą przeróżne tajemnice, a to dopiero początek…

 

Nawet nie wiecie, jak się ucieszyłam na wieść, że autorka wypuszcza w świat swoje kolejne literackie dziecko. Z każdym kolejnym udowadnia, że jej talent rozkwita niczym kwiat po letniej burzy. „Nienarodzona” trafiła w moje ręce z kilkoma dodatkami widocznymi na zdjęciu i już wtedy byłam pewna, że ta historia pochłonie mnie bez reszty. Nie myliłam się! Laura i Nina to przyrodnie siostry, których życie wywrócił do góry nogami złośliwy pech. Dziś Laura znika, a Nina podąża jej śladami, odkrywając nagromadzone latami tajemnice. Co się stało z Laurą? Czy jest bezpieczna? Co z jej nienarodzonym dzieckiem? Dlaczego zniknęła? Myśli Niny wirują, a czas nieubłaganie ucieka… Na książce powinno być ostrzeżenie: UWAGA NIEODKŁADALNA! Ja poświęciłam kilka godzin ukochanego snu, byleby dowiedzieć się więcej. Ewa Przydryga to dla mnie jedna z najlepszych polskich autorek thrillerów. Potrafi tak zamieszać, że typowanie zakończenia staje się fizyką kwantową – no nie ma mocnych. A zakończenie? Genialne. 

 

Współpraca z wydawnictwem

 


Komentarze