„Pod powierzchnią” Lynn H. Blackburn

 

Tytuł: „Pod powierzchnią”

Autor: Lynn H. Blackburn

Wydawnictwo: Dreams

Gatunek: Kryminał

Seria: Dive Team Investigations (tom 1)

Premiera: 23 września 2020

Ocena: 9/10

 


 

Leigh jest pielęgniarką, która wraca w swoje rodzinne strony w Karolinie Północnej i podejmuje pracę na oddziale ratunkowym miejskiego szpitala. Kobieta przeszła trudny czas, jeden z jej byłych onkologicznych pacjentów stał się jej prześladowcą. Teraz ma nadzieję, że życie wróci do normy, jednak gdy w jeziorze niedaleko jej domu zostają znalezione zwłoki, a ktoś uszkadza jej hamulce w aucie, kobieta zaczyna się bać. Ryan kocha swoją pracę, ale jeszcze bardziej wolontariat jako nurek wspomagający biuro szeryfa. Jest też wieloletnim przyjacielem brata Leigh i powrót kobiety do rodzinnego domu bardzo go ucieszył.

 

Ostatnio mam szczęście do dobrych książek i nie inaczej było tym razem. Książka już pierwszego rozdziału mnie zaintrygowała i tak wciągnęła, że pochłonęłam ją prawie na raz! Mamy tutaj tajemnicze zwłoki na dnie jeziora oraz kogoś, kto chce śmierci Leigh, która pozornie jest uwielbiana przez wszystkich. Z biegiem historii pojawiają się kolejne zwłoki, a fabuła jest bezlitosna i nie zdradza nawet w najmniejszym stopniu, kto jest mordercą i czemu Leigh została wzięta na celownik. Uwielbiam takie dynamiczne kryminały z rozbudowanymi wątkami, które stopniowo ukazują całkowity obraz sytuacji. Osobiście nie domyśliłam się co i jak, chociaż miałam kilka typów. Mam nadzieję, że pojawi się kolejny tom z Ryanem i ciekawym śledztwem na pierwszym planie. 

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze