„Matki przodem. Jak wylądowałyśmy w ciemnej d***e” Joanna Mokosa-Rykalska

 

Tytuł: „Matki przodem. Jak wylądowałyśmy w ciemnej d***e”

Autor: Joanna Mokosa-Rykalska

Wydawnictwo: Wielka Litera

Gatunek: Literatura obyczajowa, humor

Seria: Nie, ale jest to kontynuacja „Matka siedzi z tyłu”

Premiera: 9 listopada 2022

Ocena: 10/10

 


 

Cztery przyjaciółki podczas zakrapianego spotkania stwierdzają, że mają dość domu, pracy i rodzinnych obowiązków. Do głowy wpada im plan babskiego wyjazdu. Bukują bilety do Budapesztu i już myślami są w luksusowym spa. Żeby świat się dobijał, telefony zostają w domu. Cóż może pójść nie tak? Wszystko!

 

Czy można poznać bratnie dusze w książce? Otóż można i ja właśnie takowe poznałam. Joanna Lucy, Baśka i Mańka to szalone babeczki z poczuciem humoru totalnie pasującym do mojego, które postanowiły wyjechać na babski wypad. I wiecie co? Teraz boję się takich wyjazdów, bo to, co tam się działo, przypomina jazdę bez trzymanki, a deserem okazuje się osiemdziesięcioletni nieznajomy w łóżku. Książka okazała się genialną zabawą, a dzięki bohaterkom, ich pomysłom i talentowi do pchania się w kłopoty moja żuchwa wzięła L4 od ciągłego uśmiechania się. Polecam zacząć od pierwszej książki, ja muszę nadrobić, więc lecę! 

 

Współpraca z wydawnictwem 


 

Komentarze