„Czerwony śnieg” Alex Kava

 

Tytuł: „Czerwony śnieg”

Autor: Alex Kava

Wydawnictwo: Harper Collins

Gatunek: Kryminał

Seria: Ryder Creed (tom 7)

Premiera: 23 listopada 2022

Ocena: 7/10

 

 


Akcja poszukiwawcza zaczęła się jak zwykle. Ryder i jego pies tropiący po raz kolejny dołączyli do zespołu Maggie O’Dell, jednak szybko okazuje się, że sprawa nie jest taka, jak poprzednie. Znalezione przez listonoszki szczątki w worku szokują najbardziej doświadczonych. Sprawy nie ułatwia śnieżyca, gdy okazuje się, że nikt nie może skontaktować się z Ryderem, zaczyna się walka z czasem.

 

Lubię książki tej autorki, bo mają w sobie coś, co sprawia, że są przyjemne w odbiorze mimo swojej tematyki. Bardzo mi się podoba więź, jaka łączy bohaterów i zwierzęta, wydaje mi się wręcz magiczna. Tym razem Ryder i jego czworonożna partnerka musieli zmierzyć się z nieprzewidywalną pogodą Nebraski i sytuacją, która momentami wydawała się bez wyjścia. I wiecie co? Łapałam się na myśli „tylko nie zabijaj psa!”. No cóż, serce wie najlepiej. Autorka bardziej skupia się na głównych postaciach, a samo śledztwo jest jakby tłem, ale mnie to zupełnie nie przeszkadzało. Książki Alex Kavy mają rzesze zwolenników, więc nie trzeba ich wychwalać, one po prostu bronią się same.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze