„Miłość na talerzu” Agnieszka Olejnik

 

Tytuł: „Miłość na talerzu”

Autor: Agnieszka Olejnik

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Seria: Nie

Premiera: 26 października 2022

Ocena: 7/10

 


W jednej chwili Bożydarowi wali się świat. Zostaje z nastoletnią córką i od tej pory muszą radzić sobie sami. Na domiar złego zbliża się Boże Narodzenie, pierwsze w nowej rzeczywistości. Czy kawaler z odzysku da radę stworzyć magię świąt? A może ten wyjątkowy czas przyniesie trochę cudów?

 

Pierwsze co mnie urzekło w książce, to imię córki Bożydara, moje imię! Rzadko spotykam Marceliny w książkach, a już prawie nigdy, jako jedne z głównych bohaterek. I, mimo że nie cierpię swojego imienia, to mam jakąś dziką satysfakcję, gdy widzę je na stronach książki. Fabuła również była ciekawa. Obserwowanie bohaterów i tego, jak radzą sobie na swoje sposoby z nową rzeczywistością, było budujące. A poczynania Bożydara w kuchni przypomniały mi moje kulinarne początki, kiedy to dachowe koty gardziły moimi wynalazkami. Dla mnie „Miłość na talerzu” to dobry przykład na to, że w świąteczny czas wszystko jest możliwe, a najważniejsi są ludzie, bo wtedy nawet najgorsza potrawa nie jest straszna. 

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze