„Miłość w blasku kominka” Dorota Milli

 

Tytuł: „Miłość w blasku kominka”

Autor: Dorota Milli

Wydawnictwo: Filia

Gatunek: Literatura obyczajowa, romans

Seria: Nie, ale „Miłość w płatkach śniegu” to wcześniejsze losy bohaterów.

Premiera: 26 października 2022

Ocena: 3/10

 


Albert jest wdowcem i ojcem czterech dorosłych córek. Jedną z nich udało mu się wyswatać, więc pora na kolejną udaną próbę. Nadchodzące święta będą do tego idealną okazją, a przy okazji pomoże przyjacielowi w potrzebie.

 

Dawno nie dałam tak niskiej oceny książce, ale no nie mogłam postąpić inaczej. Sama borykałam się z problemem „my wiemy lepiej, co jest dla ciebie dobre, więc rób, jak każemy” i jestem na tym punkcie uczulona. Albert to uosobienie tego podejścia i tak mnie irytował, że miałam chęć potrząsnąć nim, aby mózg wrócił na swoje miejsce i podjął na nowo pracę. Co do jego córek, to też dziwny fenomen, no bo jeśli ktoś podchodzi do poczynań ojca z pobłażliwym uśmieszkiem, a potem robi „co do niego należy” to chyba nie jest to zdrowe. To historia z tych, które raczej na zawsze pozostaną na stronach książki. Eh, ależ ta fabuła wywołała u mnie emocji, szkoda, że tych negatywnych. Trudno. Czytałam inną książkę autorki i była bardzo fajna, więc po prostu „Miłość w blasku kominka” to dla mnie taki słabszy wyjątek.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze