„Liturgia krwi” Adam Kopacki

 

PREMIEROWA RECENZJA PATRONACKA!

 

Tytuł: „Liturgia krwi”

Autor: Adam Kopacki

Wydawnictwo: Vectra

Gatunek: Kryminał, thriller

Seria: Nie

Premiera: 27 października 2023

Ocena: 10/10

 


Ernest odzyskuje przytomność w ciemniej jaskini. Nagi, związany, zakneblowany i bezbronny. Skąd się tu wziął? Kro go porwał? Czego od niego chce? Mężczyzna pada ofiarą brutalnych rytuałów, ale ból i strach, który czuje na myśl o córce są silniejsze. Jeśli nie spełni ultimatum żony, już nigdy nie zobaczy ośmioletniej córki. Czas ucieka, a Ernest stara się za wszelką cenę wydostać i uratować Amelię.

 

Są książki, w których każdy znajdzie coś dla siebie, ale są też takie, które docenią wybrani. Myślę, że to właśnie taka książka. Czytam kryminały od lat i niewiele jest mnie w stanie zaskoczyć. Do tej pory tylko jedna książka sprawiła, że powiedziałam – to było mocne! No właśnie, do tej pory, gdyż na prowadzenie wysuwa się „Liturgia krwi”. To historia w której znajdziecie przemoc, erotykę, brutalność, tajemnicze obrządki i najgorsze ludzkie pragnienia. Brzmi przerażająco? Dodam, że w tym wszystkim znajdziecie ojca walczącego o córkę i przekonacie się, jak pozory mogą mylić. Zaczynając czytać miałam wrażenie, że to będzie dobry kryminał z tajemniczym porwaniem na pierwszym miejscu, a jednak książka zabrała mnie w najciemniejsze zakamarki ludzkiej wyobraźni. Wiem, ze nie każdy doceni jej wartość, ale ja szanuję chociażby za to, że po tylu latach wywołała u mnie te dawno uśpione emocje. 

 

Współpraca z autorem

Adam Kopacki

Komentarze