„Tajemnice Malinowego Wzgórza” Iwona Mejza

 

Tytuł: „Tajemnice Malinowego Wzgórza”

Autor: Iwona Mejza

Wydawnictwo: Dragon

Gatunek: Literatura obyczajowa

Seria: Nie

Premiera: 15 maja 2024

Ocena: 8/10

 


 

Ekscentryczna babcia Eleonora, ugodowy tata Stanisław, temperamentna mama Alicja i prawie były mąż Mateusz – to zwariowana rodzina Małgorzaty. Kobieta właśnie została wyrzucona z pracy i otrzymuje wraz z rodziną spadek po nieznanym wujku. Dwór będzie ich, pod warunkiem, że wszyscy razem zamieszkają w nim na rok. A to nie koniec niespodzianek!

 

Lubię sięgać po lekkie i zabawne książki, w których jednocześnie coś się ciągle dzieje, a jeśli na dokładkę mamy ciekawą rodzinkę to już jestem spełniona. Wisienką na torcie tej historii jest oczywiście dwór, który na naszych oczach odzyskuje dawny blask. Nie zabrakło tu zwierzęcych bohaterów, którzy sprawiają, że w sercu robi się cieplej. Najbardziej polubiłam babcię Eleonorę i jej relację z synową, która nie pozostaje dłużna w ciętych ripostach. Za to moja imienniczka (Marcelina, przyjaciółka Małgorzaty) w ogóle nie nadaje na tych samych falach co ja (na szczęście!). Humor miesza się z bolesnymi wspomnieniami. Bo któż inny jak nie rodzina potrafi najbardziej i nieoczekiwanie namieszać w życiu? Książka nie dała odpowiedzi na nurtujące mnie pytania, ale zakończenie sugeruje, a raczej daje do zrozumienia, że to nie koniec przygód tej ciekawej rodziny. Ba! To dopiero początek. 

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze

Popularne posty