„Eksponat” Katarzyna Puzyńska

 

Tytuł: „Eksponat”

Autor: Katarzyna Puzyńska

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka

Gatunek: Kryminał

Seria: Klementyna Kopp (tom 1)

Premiera: 18 czerwca 2024

Ocena: 7/10

 


 

Komisarz Klementyna Kopp wyrusza w życiową podróż i zatrzymuje się w nieznanym sobie rejonie – w małym miasteczku Last Stop na Florydzie. Na jej oczach dwóch mężczyzn atakuje kobietę, a była komisarz nie potrafi patrzeć na to obojętnie, czym pakuje się w kłopoty, a odnalezione zwłoki to tylko czubek góry lodowej. Bogaty pisarz organizuje na swojej wyspie nocny bieg, na który zaprosił najlepszych w tej dziedzinie. Cóż może pójść nie tak?

 

Chyba każdy, kto lubi czytać, chociaż raz słyszał o serii Lipowo, a i nazwisko autorki jest mu znane. Osobiście przeczytałam prawie wszystkie tomy, więc kiedy usłyszałam, że otwiera się nowa seria z jedną z moich ulubionych bohaterek – musiałam ją przeczytać. Klementyna Kopp to postać bardzo oryginalna i fajnie było ją spotkać w głównej roli i to od razu w wielkim świecie! Na początku znana mi dobrze bohaterka i amerykański klimat ciut się gryzły, ale z czasem stwierdziłam, że Kopp odnajdzie się wszędzie i nic nie przytępi jej temperamentu. Nawet wyspa, na której zgromadzili się lidzie z tajemnicami i niekoniecznie dobrymi intencjami. Do samego końca śledziłam z zapartym tchem fabułę, przekraczając kolejne trupy leżące pod nogami, a do tego poznawałam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. Już wyczekuję kolejnego spotkania z „głupią babą”.

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze

Popularne posty