"Tożsamość nieznana, NN" Karolina Wójciak

Ostatnimi czasy szaleję z gatunkami, coraz częściej wychodzę poza kryminały by poszerzyć swoje horyzonty. Tym razem mam dla was propozycję książki z gatunku literatury pięknej, która podbiła moje serce o intrygującym tytule „Tożsamość nieznana, NN” Karoliny Wójciak. Sama autorka to sympatyczka kobieta, otwarta na kontakt z czytelnikami.




FABUŁA
Lena, studentka z dobrego domu, której największym zmartwieniem jest zaborczy ojciec, który kontroluje każdy aspekt jej życia.

Krystian chłopak, który po śmierci matki przeżył w domu piekło po czym został bezdomnym. Życie nie oszczędza go również później, gdy na ulicy musi walczyć o przetrwanie.



Nie spotkałam się wcześniej z książką, która jest jak dzień i noc, tak kontrastowa, a jednocześnie tak dobrze scalona. Rozdziały manewrują między bohaterami, przenosząc nas w życie jednego z nich, już pierwszy mnie zaintrygował, a z każdym kolejnym ciekawość narastała. Książka wciąga bez reszty, czyta się ją z przyjemnością, gdyż nie ma w niej miejsca na przysłowiowe „lanie wody”, a dynamika wydarzeń nie pozwala jej odłożyć. Lena i Krystian skradli moje serce, każde na swój sposób, ona – chęcią wybicia się poza pozory i to, co wypada, on – ogromną chęcią życia. Z jednej strony romantyczna, lekka a z drugiej przerażająca i brutalna. Autorka stworzyła świetną książkę, z ciekawą fabułą i kontrastem dwóch światów, które uczyniły ją wyjątkową. Polecam i możecie mi wierzyć, że „Tożsamość nieznana, NN” będzie zajmowała u mnie honorowe miejsce. 

Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję Pani Karolinie Wójciak
Instagram: @karolina_wojciak_autor
 

Komentarze