"Śladami Emmy" Wendy Walker

Tytuł: „Śladami Emmy”
Autor: Wendy Walker
Wydawnictwo: Czarna Owca
Gatunek: Thriller psychologiczny




FABUŁA

Pewnej nocy znikają dwie siostry, piętnastoletnia Cass i siedemnastoletnia Emma. Po trzech latach Cass staje pod drzwiami rodzinnego domu – sama. Opowiada historię o wyspie, o ludziach, którzy je tam przetrzymywali i o swojej ucieczce. Desperacko chce odnaleźć wyspę i Emmę. FBI rozpoczyna śledztwo i walkę z czasem. Czy Cass mówi całą prawdę? Co działo się na wyspie? Jakie życie wiodły dziewczyny przed zniknięciem? Jak zakończy się ta historia? Jakie tajemnice skrywa rodzina?



Kupując książkę „Śladami Emmy” miałam nadzieję, że historia będzie równie dobra, jak w książkach z serii Laleczki. Mamy tu dosyć podobną fabułę i po sukcesie jakie odniosły Laleczki, byłam przekonana, że i tym razem będzie podobnie. Czasem jednak mój zmysł czytelniczy płata mi figle i wpuszcza na minę. Wydarzenia w książce zasługują na miano thrillera psychologicznego i nie mam tu wiele do zarzucenia, poza tym, że jest dość przewidywalna. To, co mnie zraziło do całości, są niekończące się opisy stanu psychicznego każdego z bohaterów i przewijający się ciągle wątek narcyzmu. Możliwe, że autorka chciała sprawić by książka była bardziej psychologiczna, ale moim zdaniem jest to niepotrzebne i bez tego książka byłaby ciekawsza i łatwiejsza w odbiorze.

Komentarze

  1. Uwielbiam thrillery psychologiczne, ale akurat ta historia niespecjalnie jakoś mnie zachęca...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz