Czytelnicze podsumowanie czerwca
Czytelnicze podsumowanie
czerwca.
Poniżej przedstawiam Wam
osiem książek, które udało mi się przeczytać w czerwcu. Kilka z
nich to naprawdę świetne pozycje, była jednak i taka, która
zdecydowanie nie przypadła mi do gustu, a wręcz odstraszała.
Kolejność podaję według
czytania.
- „Na krawędzi uczuć” Anna Partyja-Junge – kobieca i interesująca, porusza ważne tematy.
- „Oszukana” Magda Stachula – ciekawa historia z tajemnicą w tle.
- „Sorge” Aleksandra Zielińska – zdecydowanie najgorsza książka jaką w ostatnim czasie czytałam, momentami obrzydliwa.
- „Aawariis. Strach i samotność” Szymon Hintzke – debiut młodego autora, który mimo nie mojego gatunku, kupił moje serce.
- „Więcej niż pocałunek” Helen Hoang – ciekawy romans z przemyceniem wiedzy o autyzmie.
- „Gwiazdy Oriona” Aleksander Sowa – prawdziwe wydarzenia, prawdziwy seryjny morderca i Śląsk, to kwintesencja tej książki.
- „Nasze małe kłamstwa” Sue Watson – ciekawy thriller i gra pozorów, która skłania do odpowiedzi na pytanie, czy ideał istnieje?
- „Kto mieszka za ścianą” Cara Hunter – bardzo dobry thriller z wątkiem kryminału, który wodzi za nos do samego końca.
Tak prezentuje się mój
czerwcowy stosik. Jestem zadowolona z jakości książek, jedyną
rysą jest „Sorge” jednak i taka pozycja czasem się trafi.
Gratuluję wyniku. U mnie w czerwcu tylko 4 książki były. Z twojej listy przeczytałam Wiecej niż pocałunek
OdpowiedzUsuńPozdrawiam 😀