Czytelnicze podsumowanie czerwca

Czytelnicze podsumowanie czerwca.





Poniżej przedstawiam Wam osiem książek, które udało mi się przeczytać w czerwcu. Kilka z nich to naprawdę świetne pozycje, była jednak i taka, która zdecydowanie nie przypadła mi do gustu, a wręcz odstraszała.
Kolejność podaję według czytania.

    1. „Na krawędzi uczuć” Anna Partyja-Junge – kobieca i interesująca, porusza ważne tematy.
    2. „Oszukana” Magda Stachula – ciekawa historia z tajemnicą w tle.
    3. „Sorge” Aleksandra Zielińska – zdecydowanie najgorsza książka jaką w ostatnim czasie czytałam, momentami obrzydliwa.
    4. „Aawariis. Strach i samotność” Szymon Hintzke – debiut młodego autora, który mimo nie mojego gatunku, kupił moje serce.
    5. „Więcej niż pocałunek” Helen Hoang – ciekawy romans z przemyceniem wiedzy o autyzmie.
    6. „Gwiazdy Oriona” Aleksander Sowa – prawdziwe wydarzenia, prawdziwy seryjny morderca i Śląsk, to kwintesencja tej książki.
    7. „Nasze małe kłamstwa” Sue Watson – ciekawy thriller i gra pozorów, która skłania do odpowiedzi na pytanie, czy ideał istnieje?
    8. „Kto mieszka za ścianą” Cara Hunter – bardzo dobry thriller z wątkiem kryminału, który wodzi za nos do samego końca.

Tak prezentuje się mój czerwcowy stosik. Jestem zadowolona z jakości książek, jedyną rysą jest „Sorge” jednak i taka pozycja czasem się trafi.

Komentarze

  1. Gratuluję wyniku. U mnie w czerwcu tylko 4 książki były. Z twojej listy przeczytałam Wiecej niż pocałunek
    Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz