"Kto mieszka za ścianą" Cara Hunter

Tytuł: „Kto mieszka za ścianą”
Autor: Cara Hunter
Wydawnictwo: Filia
Gatunek: Thriller, Kryminał, Sensacja




FABUŁA

Podczas remontu bliźniaka, robotnicy odkrywają ledwo żywą kobietę i dziecko w zamkniętej piwnicy sąsiada. Nikt nie wie, kim są i jak się tam znaleźli, kobieta zaś milczy, a starszy właściciel budynku, również zaprzecza, jakoby wiedział coś o całej sprawie. Mieszkańcy spokojnego dotąd Oksfordu są zszokowani sytuacją. Do śledztwa przystępuje detektyw Adam Fawley. Czy rozwiąże sprawę? Kto jest dobry, a kto zły?



Pierwszą styczność z autorką miałam dość niedawno i po przeczytaniu „Kto porwał Daisy Manson?” musiałam kupić kolejną jej książkę. Nie miałam większego wyboru, gdyż oprócz wspomnianej wcześniej pozycji, jest tylko jedna książka tej autorki na naszym rynku.
Spodziewałam się dobrego thrillera i taki właśnie dostałam, chociaż mam problem z zakończeniem. Z jednej strony było ciekawe, ale czy tak nieprzewidywalne, jak w pierwszej książce? Chyba nie i właśnie dlatego trochę się rozczarowałam. Niemniej sama historia dostarczyłam mi tego, czego oczekiwałam, czyli tajemnicy, zbrodni, śledztwa i mylnych tropów. Z pewnością mogę ją Wam polecić, oczywiście po uprzednim przeczytaniu pierwszej części, bo tam poznajemy naszego detektywa Adama Flawey'a.
Z przyjemnością przeczytam trzeci tom, o ile takowy wejdzie na nasz rynek, a mam nadzieje, że tak się właśnie stanie.

Komentarze

  1. Póki co nie mam ochoty na tego typu historię ale może kiedyś się skusze 😃
    Pozdrawiam 😀
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz