"Jak uspokoić swoje myśli" Sarah Knight


Tytuł: „Jak uspokoić swoje myśli”
Autor: Sarah Knight
Wydawnictwo: Muza
Gatunek: Poradnik
Premiera: 11 marca 2020
Ocena: 7/10




Poradniki nie są moją mocną stroną. Ten konkretny przekonał mnie, bo porusza problem bardzo mi znany. Martwienie się – o wszystko i o wszystkich, wymyślanie problemów, zamartwianie się na zapas – to wszystko powoduje, że zmieniam się w jeden, gigantyczny kłębek nerwów.
Poradnik przeprowadza nas przez wszystkie etapy radzenia sobie z problemami. Nie ważne czy jest to utrata pracy, czy fakt, że ulubiony listonosz przeszedł na emeryturę. Rozkładamy je na czynniki pierwsze i bezlitośnie się z nimi rozprawiamy. A co z tymi, na które nie mamy wpływu? Trzeba nauczyć się z nimi żyć, akceptować je i cieszyć się tym co mamy. Jak to zrobić? Tego właśnie dowiemy się z książki. Znalazłam wiele przydatnych wskazówek i ćwiczeń, które rozjaśniły mi problem i ścieżkę jaką powinnam podążać. Gonitwę myśli nie łatwo zatrzymać, ale warto spróbować. Zamartwianie się mam we krwi, więc to nie tak, że po przeczytaniu tej książki stałam się tryskającym szczęściem optymistą. Tak dobrze niestety nie ma, ale od czegoś trzeba zacząć i tym dobrym początkiem jest właśnie poradnik. 


Za książkę dziękuję:
 

Komentarze