„Grzeszne święta” Paulina Świst, K.N. Haner, Anna Wolf, Kinga Litkowiec, Agata Suchocka, Anna Szafrańska, Marta W. Staniszewska, J.B. Grajda, Agnieszka Siepielska, Anna Brllon

Tytuł: „Grzeszne święta”

Autor: Paulina Świst, K.N. Haner, Anna Wolf, Kinga Litkowiec, Agata Suchocka, Anna Szafrańska, Marta W. Staniszewska, J.B. Grajda, Agnieszka Siepielska, Anna Brllon

Wydawnictwo: Akurat

Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans

Seria: Nie

Premiera: 28 października 2020

Ocena: 8/10

 


 

 

„Grzeszne święta” to dziesięć gorących opowiadań o miłości na tle Świąt Bożego Narodzenia. Każde z nich jest inne, ale wszystkie pikantne i rozgrzewające, jak grzane wino. Bardzo podoba mi się pomysł dodania przepisu na potrawę lub napój, który pojawił się w fabule. W książce znajdziemy również miły akcent w postaci skanu odręcznych życzeń od każdej z autorek – małe gesty, które zawsze doceniam. Jak to bywa z tego typu książkami były takie historie, które kupiły mnie od razu, lub takie, w których coś mi nie pasowało. Na wyróżnienie zasługuje opowiadanie pani Agaty Suchockiej – zbierałam szczękę z podłogi po jego przeczytaniu. Dawno nie dałam się tak zaskoczyć.

Nie przepadam za erotykami, a jednak pojawiały się takowe sceny w większości opowiadań i chociaż okładka może to sugerować, tak sam gatunek oceniony został na romans. Mimo wszystko, jeśli chcecie rozgrzać zmysły ,spędzić fajny wieczór z dobrą lekturą i do tego poznać ciekawe przepisy, ta książka jest dla Was. Można też kupić drugiej połówce z dopiskiem „Czytaj i się ucz”.

 

Za książkę dziękuję: 


 

Komentarze