„Nikt nie może wejść” Ina Nacht

 

Tytuł: „Nikt nie może wejść”

Autor: Ina Nacht

Wydawnictwo: WasPos

Gatunek: Thriller

Seria: Nie

Premiera: 28 czerwca 2022

Ocena: 7/10

 


Weronika zmienia prace, miasto i wygląd. Musiała uciec. Zaszywa się w małej mieścinie na uboczu. Udaje normalność, ale na poddaszu chaty, którą wynajmuje skrywa sekretnego lokatora, o którym nikt nie może się dowiedzieć.

 

Książka to opowieść o sile miłości i ucieczce od bólu zamknięta w ramach thrillera. Weronika nie przypadła mi do gustu, była dziwna i łatwo zmieniała decyzje. Jednak zakończenie książki zaskoczyło mnie i spojrzałam na historię z innej perspektywy. Po części zrozumiałam zachowanie Weroniki i tego z czym musi  się zmagać każdego dnia. Miłym zaskoczeniem było odkrycie postaci o moim imieniu – nie zdarza się to często i za każdym razem jestem w szoku. „Nikt nie może wejść” to dobra książka, dająca pole do refleksji ubrana w ciekawą fabułę.

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze