„Rzeźbiarz śmierci” Chris Carter

 

Tytuł: „Rzeźbiarz śmierci”

Autor: Chris Carter

Wydawnictwo: Sona Draga

Gatunek: Kryminał, thriller

Seria: Robert Hunter (tom 4)

Premiera: 2 czerwca 2016

Ocena: 9/10

 


 

Studentka pielęgniarstwa przeżywa szok, gdy przychodzi rano do swojego pacjenta i odkrywa, że został brutalnie zamordowany we własnym łóżku. Ofiara to prokurator Derek Nicholson, a zbrodnia wydaje się bezsensowna, bo mężczyźnie i tak zostało tylko kilkanaście dni życia z powodu nowotworu. Robert Hunter skupia się na wiadomości od sprawcy. Wkrótce pojawia się kolejne ciało.

 

Czy trzeba przedstawiać autora i jego książki? Myślę, że każdy miłośnik gatunku wie, o kogo chodzi, a i innym pewnie obiło się o uszy. Dla mnie seria z Robertem Hunterem to moje odkrycie ubiegłego roku. Zakochałam się po przeczytaniu „Krucyfiksu” i tak powoli zgłębiam kolejne tomy. Tym razem Hunter ma do czynienia z makabrą, wprost wyjętą z krwawych horrorów. Krew, kawałki ciał i jeszcze więcej krwi. Co do samego sprawcy to kombinowałam, jak koń pod górę i nie wpadłam na właściwy trop, także i tutaj plus dla autora za nieprzewidywalność historii. Z przyjemnością przepadnę w pozostałych tomach tej serii. 

 

Komentarze