„Pomoc domowa. Sekret” Freida McFadden

 

Tytuł: „Pomoc domowa. Sekret”

Autor: Freida McFadden

Wydawnictwo: Czwarta Strona

Gatunek: Kryminał

Seria: Millie Calloway (tom 2)

Premiera: 24 stycznia 2024

Ocena: 9/10

 


Nowa pomoc domowa Douglasa Garricka ma jeden zakaz. Nie może zaglądać do sypialni, w której przebywa chora żona pracodawcy. Millie skupia się na swoich zadaniach, nie chce stracić pracy i musi chronić swój sekret. Sytuacja się zmienia, gdy dziewczyna widuje plamy krwi na koszulach nocnych pani domu, a pewnego dnia słyszy płacz. Gdy puka do drzwi sypialni, a one się otwierają, Millie już wie, że musi działać.

 

Po raz drugi Millie wkracza do akcji i znów wychodzi jej to świetnie. Pierwsza część sprawiła, że apatyt rósł w miarę jedzenia i po tej książce spodziewałam się tego przysłowiowego wow i co? Na początku, chociaż było ciekawie, miałam wrażenie, że autorka powiela poprzedni schemat i będzie to dobra, ale już odgrzana historia. Ależ ja się myliłam! Nagle akcja się zmieniła, jak gdyby ktoś wrzucił w środek wydarzeń petardę. I od tego momentu już widziałam, że ten początek to zmyłka i uśpienie czujności czytelnika. Całość tworzy bardzo dobry kryminał z elementami thrillera, który dzięki swoim krótkim rozdziałom pochłania się w mgnieniu oka. Chociaż Millie nie do końca da się lubić w moim odczuciu, to robi tu ogromną robotę wraz ze swoim cichym pomocnikiem. Czy chciałabym kolejną część? Oczywiście!

 

Współpraca z wydawnictwem


 

Komentarze