„Wdowa po lekarzu” Daniel Hurst

 

Tytuł: „Wdowa po lekarzu”

Autor: Daniel Hurst

Wydawnictwo: Filia Mroczna Strona

Gatunek: Thriller, kryminał

Seria: Żona lekarza (tom 2)

Premiera: 11 września 2024

Ocena: 9/10

 


 

Wkładając klucz do nowo zakupionej willi sfinansowanej z pieniędzy z polisy męża, jestem przekonana, że moje sekrety są bezpieczne, a ja będę żyła w spokoju i luksusach. Gdyby tego było mało, poznałam przystojnego Rogera, który jest romantyczny i przede wszystkim szczery. Jednak pewnej nocy wszystko się zmienia. Już nie jestem bezpieczna. On wie.

 

Czy można być pewnym intencji drugiej osoby? Czy to, że sami kłamiemy, oznacza, że ktoś nie okłamie nas? Fern to bardzo ciekawa postać, która metodycznie, krok po kroku dąży do wyznaczonego celu. W pierwszej części możemy się przekonać, jak bardzo była zdeterminowana. Tym razem lekko opuszcza gardę zwiedziona złudnym poczuciem bezpieczeństwa. A co jeśli nie tylko ona w tej historii ma cel i nie zawaha się przed niczym, by go zrealizować? I co, gdy pochopne decyzje przyniosą ze sobą nieodwracalne konsekwencje?  To wszystko daje nam, czytelnikom ciekawą i intrygującą historię, którą połyka się dosłownie na raz. Fabuła toczy się na łeb, na szyję, by na koniec, rozbić się z hukiem pozostawiając nas z wieloma pytaniami, na które mam nadzieję, znajdziemy odpowiedź w kolejnej książce.

 

Współpraca barterowa z wydawnictwem


 

Komentarze

Popularne posty