„Zła siostra” Claire Douglas

 

Tytuł: „Zła siostra”

Autor: Claire Douglas

Wydawnictwo: Filia Mroczna Strona

Gatunek: Thriller, kryminał

Seria: Nie

Premiera: 9 październik 2024

Ocena: 8/10

 


Kiedy Alice zdaje sobie sprawę, ze jej siostra Tasha ma problemy – bliźniaczki dają w kość, a mąż się oddalił – sugeruje, żeby na tydzień zamieniły się rolami. Alice i jej mąż Kyle zostaną w skromnym domu i zaopiekują się bliźniaczkami, a Tasha i Aron będą mogli odpocząć w weneckim apartamencie. Kilka dni po zamianie Tasha odbiera telefon i dowiaduje się, że jej siostra jest w szpitalu, a Kyle został zabity przez intruza, który włamał się do domu. Wszystko nabiera jeszcze czarniejszych barw, gdy Tasha dostaje wiadomość „To miałaś być ty”.

 

Gdy widzę nowy thriller tej autorki, wiem, że muszę go mieć, bo to będzie kolejna dobra książka. No i tym razem nie było inaczej. Dostaliśmy świetny thriller z wątkiem kryminału. Jedna decyzja, o zamianie na tydzień zaważyła na tym, że ktoś zginął, a ktoś przetrwał? Los bywa przewrotny. A do tego mamy wątek zaginięcia sprzed lat! Nie do końca pasowało mi kilka rzeczy i na przestrzeni całej historii okazało się, że miałam rację. Ale! Autorka tak zamieszała, że nie wszystko udało mi się przewidzieć i niektóre sytuacje mnie zaskoczyły. Lubię takie wodzenie za nos i stopniowe odkrywanie kart. To daje czytelnikowi wiele frajdy. Zakończenie ciekawe i z wątkiem, którego nie spotkałam w innych książkach, a myślę, że to wdzięczny temat w książkach z tego gatunku.

 

Prezent od wydawnictwa


 

Komentarze

Popularne posty