"Będzie bolało" Adam Kay

Tytuł: „Będzie bolało”
Autor:  Adam Kay
Wydawnictwo: Insignis
Gatunek: Biografia, Pamiętnik



„Będzie bolało” to pamiętnik lekarza, w którym zawarte jest wszystko, co było warte zapisania, od bycia stażystą, morderce dyżury, kolejne etapy, wybranie specjalizacji po to, jak autor zrezygnował z bycia lekarzem. Przypuszczałam, że będzie to poważna książka o trudach zawodu, jednak bardzo się pomyliłam. To najlepsza komedia, z jaką miałam styczność od bardzo dawna, wszystko napisane z takim humorem, że momentami śmiałam się do łez. Ciekawe i śmieszne przypadki medyczne, niecodzienne zdarzenia ubrane w humor sprawiły, że dosłownie połykasz tę książkę. Oczywiście mamy też momenty, gdzie nie jest nam do śmiechu, jednak stanowią one zdecydowaną mniejszość. Książka skradła moje serce od pierwszych stron i chętnie przeczytałabym coś jeszcze tego autora. Wszystkie wspomnienia oznaczone są datą a co bardziej skomplikowane zwroty tłumaczone na dole strony i tu również można się uśmiać. Cieszę się, że spotkało mnie tak pozytywne zaskoczenie, polecam każdemu, kto lubi się pośmiać i tym, których ciekawi zawód lekarza.

Przykład jednego z dni pracy lekarza: „Powiedziałem pacjentowi, że będzie miał rezonans magnetyczny dopiero w następnym tygodniu. Pacjent zrewanżował się groźbą, że połamie mi nogi. Moją pierwszą myślą było:”Dostałbym kilka tygodni zwolnienia”. Niewiele brakowało, a zaproponowałbym mu, że poszukam kija baseballowego”

Komentarze

  1. Mam wielką ochotę przeczytac te książkę. Pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz