Czytelnicze podsumowanie 2018 roku.

Książkowe podsumowanie 2018 roku.


Miniony rok okazał się wyjątkowo owocny w dobre książki. Poznałam kilku świetnych autorów i jeszcze więcej znakomitych książek, które wciągały mnie w swoje historie na wiele godzin.

W tym roku przeczytałam 60 książek, poniżej wymienię te najlepsze a jest ich uwaga – 22! Po prostu nie mogło zabraknąć ani jednej książki z tego stosu. Mam też top 4 najlepszych autorów i są to nasi rodacy. W tym roku przekonałam się do rodzimych autorów, uważam to za przełom w moim książkowym świecie a to zasługa właśnie tych czterech osób.




Najlepsi autorzy w 2018 roku.

Agnieszka Lis
Karolina Wójciak
Damian Jackowiak
Thomas Arnold


Najlepsze przeczytane książki w 2018 roku. 

(kolejność losowa)
„Chemia śmierci”
„Zapisane w kościach”
„Szepty zmarłych”
„Wołanie grobu”
„Niespokojni zmarli” - Simon Beckett
„Zaginione Laleczki”
„Skradzione Laleczki” - Ker Dukey, K. Webster
„Na skraju załamania”
„Za zamkniętymi drzwiami” - B. A. Paris
„Kobieta w oknie” - A. J. Finn
„Matylda”
„Tożsamość nieznana NN”
„Dom pełen kłamstw” - Karolina Wójciak
„Huśtawka”
„Jutro będzie normalnie” - Agnieszka Lis
„The writer”
„Tożsamość zbrodni” - Damian Janiak
„Dziewczyna z gór” Małgorzata Warda
„Szukając przystani” -Anna Karpińska”
„Niemy krzyk”
„Diabelska gra” - Angela Marsons
„Mauzoleum” - Thomas Arnold


Mam nadzieję, że rok 2019 będzie równie owocny w świetne książki, które dostarczą niezapomnianych wrażeń.


Komentarze