"Tam gdzie jesteś" Tomasz Betcher

Temat: „Tam gdzie jesteś”
Autor: Tomasz Betcher
Wydawnictwo: WAB
Gatunek: Literatura obyczajowa, Romans
Premiera: 13 lutego 2019



FABUŁA

Anna Turska przechodzi trudny okres w swoim życiu. Złożyła pozew rozwodowy, by raz na zawsze pozbyć się męża tyrana. Postanawia odetchnąć w domku letniskowym po swoim ojcu. Tam spotyka Adama, bezdomnego, który włamał się do jej domku z zamiarem przeczekania w nim zimy. Między bohaterami nawiązuje się nić porozumienia. Ona zostawiająca za sobą lata nieudanego małżeństwa, on dręczony traumą z przeszłości.

„Tam gdzie jesteś” urzekła mnie swoją prostotą, bez zbędnych zawiłości i wywodów. Nieprzekombinowana co przekłada się na ciekawą historię miłosną w otoczce prawdziwego życia. Byłam bardzo ciekawa, jak będzie wyglądał romans pisany przez mężczyznę i przyznam, że spodziewałam się ostrych scen, twardo stąpających po ziemi bohaterów. Tymczasem zostałam mile zaskoczona, z książki emanuje ciepło, uczucia, a wszystko to w idealnych proporcjach.
Bardzo polubiłam bohaterów i chętnie przeczytałabym o ich dalszych losach. Szkoda, że książkę tak szybko się czyta, wręcz pochłania, jednak wszystko, co dobre, szybko się kończy.
Premiera książki już 13 lutego.

Za książkę do recenzji dziękuję:
 

Komentarze

  1. Z chęcią się skuszę na tę ksiażkę :) Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa propozycja :)
    Pozdrawiam, Eli z https://czytamytu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz