Czytelnicze podsumowanie marca

Czytelnicze podsumowanie marca.


Marzec pod względem książek wyjątkowo mi się udał. Poznałam pierwszy tom świetnej książki i zapowiedz kolejnych, mam nadzieje równe dobrych części. Była tez książka, którą poleciłabym wszystkim nastolatkom. Oto podsumowanie marca, może Wy czytaliście coś z poniższego stosiku?





  1. „Człowiek, który umarł” Antti Tuomainen
  2. „Pestki” Anna Ciarkowska
  3. „Inna Blue” Amy Harmon
  4. „Idealny mężczyzna” Kristen Ashley – jej już nie mam, więc nie jest uwzględniona na zdjęciu.
  5. „Dusza granicy” Matteo Righetto
  6. „Kołysanka z Auschwitz” Mario Escobar
  7. „Sand” Ewelina Trojanowska
  8. „Boska Proporcja” Piotr Borlik
  9. „Psy Prewencji” Norbert Grzegorz Kościesza

Tak prezentują się książki z ubiegłego miesiąca, mam nadzieję, że kwiecień okaże się równie owocny w dobre lektury.

Komentarze

  1. Moim zdaniem miałaś bardzo udany miesiąc :) Pozdrawiam, Eli https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz