"W domu Dave'a" Katarzyna Jakubowska

Tytuł: „W domu Dave'a”
Autor: Katarzyna Jakubowska
Wydawnictwo: Novae Res
Gatunek: Horror




FABUŁA

Młoda autostopowiczka podróżuje samotnie i uwiecznia wszystko na zdjęciach. Pewnego dnia trafia na miłego starszego pana imieniem Dave. Odtąd jej życie zmieni się w koszmar, a jej domem stanie się zatęchła piwnica. Dave nie jest już tym miłym starszym panem, znęca się, głodzi i okalecza na tysiące sposobów swoje ofiary. By przeżyć kolejny dzień, trzeba bezwzględnie przestrzegać zasad psychopaty, każde nieposłuszeństwo, jest surowo karane.


„W domu Dave'a” jest debiutem autorki i jeśli pierwsza książka, chociaż cieniutka wyszła tak dobrze, to strach pomyśleć, jakie będą kolejne. Dawno nie czytałam horroru i miło było przeczytać coś, co wywołało ciarki i ten znajomy dreszcz. Ta historia ma wszystko, co horror mieć powinien. Książkę przeczytałam jednym tchem, dużo się w niej dzieje, a za sprawą jej rozmiarów, jest esencją całej historii, bez zbędnych opisów, postaci pobocznych, które nie wnoszą nic w wydarzenia. Historia okazała się bardziej mroczna, niż przypuszczałam, a samo zakończenie mnie zaskoczyło.
Jeśli czytaliście „Zaginione laleczki” lub „Skradzione laleczki” i podobał Wam się ich mroczny klimat to z pewnością „W domu Dave'a” przypadnie Wam do gustu. Można zaobserwować podobieństwa między tymi książkami, chociaż zamiary psychopaty, jego działanie i ofiary różnią się od siebie. 


https://www.bookhunter.pl/recenzja/3385/w-domu-davea

Komentarze

  1. Nie lubię tego gatunku literackiego więc raczej odpuszczę sobie tę książkę :)
    Pozdrawiam :)
    www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło poczytać o dobrych debiutach, ale chyba to nie jest książka dla mnie, przeraża mnie jej treść :)
    Pozdrawiam, Pola https://czytamytu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz